Sun is shining

Ett fantastiskt vinterväder har intagit Hällefors med omnejd, det var visserligen en extremt kylslagen morgonkvist men nu är det stekande sol och riktigt skönt! Det var verkligen välkommet efter den hemska seminarieförmiddagen med Peter Langlott, den största pajasen ORU skådat skulle jag vilja påstå.

Nu efter silversälens dystra öde så har vi tvingats till en hel del bussåkande mellan Hyttan och Hell, inte speciellt upphetsande att som idag åka med in med 07.55 bussen när vi börjar 9.15. En positiv del är dock att vi alltid åker på ungdom, 13 kr.

I afton blir det säkert ett glas vin eller två, kanske kanske att man kilar in till Johan och Per för en stillsam på spåret kväll.

Håller på och spanar på lägenheter i Hyttan också, såhär i dessa billösa tider så kanske det kan bli en bra lösning!

Har hunnit klippa av mig min vackra man också, det var på tiden. Men fan så kallt det är om hjässan när man är korthårig.

Peace


Här är det sista vi får se av min Opel


Kommentarer
Postat av: mia

Du har äntligen klippt dig efter två år av påtryckningar, och det enda du lägger upp är bilder på en krockad opel?!



Visa nu håret :)

2009-02-13 @ 16:23:22
Postat av: Robin

Ha jag kanske klipper mig i smyg lite då och då!!

2009-02-13 @ 17:24:23
Postat av: Anonym

kanske :)

2009-02-13 @ 17:57:44
Postat av: Mamma

Oh! vad bra, kan man fåe en bild på sin förstfödde

kanske?

Mor

2009-02-16 @ 08:32:20
Postat av: Peter Langlott

Inte ofta man får epitetet "pajas". Jag tar det som en komplimang.

2009-09-29 @ 17:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0