Kryssning - Finland T.O.R. på tre timmar

Ikväll smäller det på puben igen, det är en fantastisk (?) temakväll som innehåller en tretimmarskryssning till Finland. Allt som bör finnas finns! Den obligatoriska buffén, blaskvinet, kaptenen, kryssningsvärdar, säkerhetsvakt, karaokebar samt idel festliga festfixare. Allt detta för ynka 150 riksdaler, som hittat enligt mig. 19.00 drar spektaklet igång så man får väl strax klä upp sig som man bör inför en kryssning på Östersjön.

Har lyckats få bort mitt enorma diskberg nu med, inte illa jobbat. Nu står det på tork och jag kan börja koka nudlar igen. Sweeeet! Annars har dagen tillbringats i skolan med tranchering av plattfisk och hel kyckling. Oväntat Intressant, spännande och lärorikt men jag lär få öva lite på kycklingen inför examinationen.

I övrigt kan man konstatera att jag har stor brist på:

... men det är gott med nudlar så jag lider inte.

Kommentarer
Postat av: syrr

då är vi 2 du. skeppohoj

2008-11-22 @ 18:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0